vrijdag 5 april 2019



Tijd om weer een blogje te schrijven op de vrijdagavond.
De Oranjevrouwen spelen vanavond een oefenduel met Mexico.
Ikzelf heb niet zoveel met voetbal, maar de op onze Oranjevoetbalvrouwen daar mogen we wel een beetje trots op zijn.💪😀

We beginnen met de quilt van Conny.
Wat een mooie kleurcombinatie heeft ze gemaakt
Het patroon WildFlowers design by Janine van House of Quilts.




















Nardy en Astrid zijn bezig met de BOM Mornington van Quilt it Dotty.








 Jenny is bezig met de Remember When .
Voor deze quilt hebben we samen stoffen uitgezocht uit de stoffen collectie van Iriscreatief.




 Op de zaterdagbee wordt er weer hard gewerkt aan de quilt Papergarden.
Zoek de verschillen zou ik zeggen.De dames hebben allemaal het zelfde stoffenpakket. Maar geen een blok is hetzelfde.Wat een creativiteit bij Iriscreatief.






Henriët  begeleidt deze groep en is daarom al een stukje verder met dit project .
Ze geeft handige tips en trucks aan de quilters die ze kunnen gebruiken voor de appliceertechnieken.
Het resultaat  mag er zijn.

Deze quilt is ontworpen en gemaakt door Karin.
Als je goed kijkt zie je dat de patronen zich herhalen van klein naar groot.
Mooi gedaan Karin.

Ja en toen was het in een keer even Lente
wat heb ik daarvan genoten.En onze poes Kip ook.
Gauw foto gemaakt, you never know.




En dan staat er weer een tas bij Iriscreatief. Zoals jullie weten ben ik gek op tassen.
Wat zal hierin zitten.


Twee mooie quilts. Hier wordt je toch blij van.

De foto met een kleurrijke Quilt kreeg ik van mijn dochter die op dit moment in Mexico zit.
Samen met haar partner zijn ze in oktober 2018 begonnen aan een reis van 6 maanden in Zuid Amerika. Het aftellen is begonnen nog twaalf dagen en dan kan ik ze weer in mijn armen sluiten.
Want zeg zelf daar blijf je moeder voor.

En dan ben ik ook nog oma van 4 kleinkinderen die zo af en toe komen logeren.
Onlangs kwamen de meisjes logeren en ze vinden mij dan ook een kleine maar vooral ook  een vergeetachtige oma.  Dus hadden ze samen wat bedacht.
Voor als ik het zou vergeten op welke knop ik moet drukken als ik naar de ........................moet!
Toch wel fijn als je twee zorgzame kleindochters hebt.




SAVE THE DATE
Vrijdag 3 en zaterdag 4 mei zijn er open dagen bij Iriscreatief in Borne.
We gaan er net zoals vorig jaar er weer gezellige dagen van maken.
Er zal een expositie zijn van diverse quilts.
Maak kennis met het team Iriscreatief en schuif aan bij de verschillende kleine workshops.
Tevens presenteren wij het nieuwe programma voor 2019/2020.






Deze foto heb ik vandaag gemaakt en op facebook gezet.
Mijn stoffencollectie van Liberty blijft groeien. Ze blijven mooi.
En met de aankomende Lente, veel bloemen pracht.


En kijk wat zien we hier.
Vanavond nog even met manlief het dorp ingegaan.
Kon het niet laten om langs de ijssalon De Harmonie te gaan .
Hoorntje met drie bolletjes ijs en slagroom daar gaan we voor.



We zijn weer aan het einde van dit blog gekomen. Denkend aan de weersvoorspellingen voor morgen  15 tot 19 graden voel ik me alweer in zonnige sferen.
Al swingend ga ik dit blogje afsluiten met het liedje No Hago Otra Coso Que Pensar Enti van het album Cuba le Canta A Serrat.
Vraag niet aan mij wat het betekend dat weet ik niet, maar het swingt wel lekker weg.



Nog een fijne avond gewenst.
Team Iriscreatief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na een warme zomer hebben we bij Iriscreatief het quiltseizoen weer geopend. We zijn feestelijk dit seizoen  ingegaan met het vieren v...