vrijdag 5 oktober 2018




Zeg het met bloemen......
Kreeg ik zomaar een boeket bloemen van het team Iriscreatief.
Wauw!!!!


Thanks ladies.


Dinsdag 25 september waren we op uitnodiging van de quiltgroep Gelre Bee aanwezig met de winkel op de eerste bee avond van het quiltseizoen in Elden.
Auto volgeladen en samen met Conny en Jet op pad richting Arnhem.
Eerste een hapje eten bij de pizzeria en daarna....je raad het al een ijsje eten bij 't Pleyn.
Een aanrader zou ik zeggen.





En nu aan het werk.







Voor Iriscreatief is het een gezellige avond geweest .
Tot een volgende keer .


Op de vrijdag bee mochten we een mooie quilt sandwichen.
Life is Beautiful design by Helen Stubbings / Hugs'n Kisses

De quilt is gemaakt door Truus.

Joke bracht haar safari quilt mee  om te sandwichen.






Zaterdag29 september zijn we gestart met Blok of the two month
Papergarden Design by Rosalie Dekker.
 Jet heeft hiervoor het eerste blok gemaakt.
Zucht alweer mooi,
gezien ik meerdere projecten onder handen heb ga ik zelf deze quilt niet maken.
Dacht ik zo.

En natuurlijk komen er op een bee dag weer heel veel tassen naar binnen.
Met mooi quiltwerk
Een quilt van Karin naar eigen ontwerp.
 


Edith heeft een blok van de quilt Venice Rose meegenomen.
(Quiltmidweek Ineke Vaillant)

Blok 1 Baltimore Spring by Pearl P.Pereira.
Gemaakt door Karin.

En als we even geen zin hebben gaan we wat anders doen.
Blokjes maken met een hartje .

Zondag 30 september met de auto richting Brielle.
Vogeltjesdag bij House of Quilts en daar willen wij bij zijn.
Wederom een gezellige dag op een mooie locatie in Brielle .
Waar we handige tips kregen.
Een heerlijke lunch hebben gegeten.

En geluisterd en gekeken naar een bijzondere Show en tell.

Jaaaaaa en Gert  die was er ook .
Niet veel foto's gemaakt zul je zeggen jawel hoor maar ze zijn  een beetje mislukt.
Gelukkig heeft Janine van House of Quilts foto's op haar facebook pagina gezet.
En dan weer terug naar Twente, althans dat wilden we.
Maar de brug stond open dus even wachten.
Al met al hebben we een gezellige dag gehad in Brielle en kijk hoe mooi het weer was.
Dan is wachten even niet erg.

  
Ja en als ik zeg zucht alweer mooi, of dacht het zo. 
Dan broedt er altijd iets in mijn achterhoofd.
Want gezien de projecten die ik onderhanden heb wilde ik deze quilt niet maken.
Maar toch niets is zo veranderlijk als een quiltster zoals ik dus, jaaaaaa
hier is die dan mijn eerste blok van Papergarden.

Weer een project erbij!






En Evi onze Westpionter geniet van de najaars oktober zon.

en daar horen ook weer zonnige stofjes bij.

 Uit de serie Smitten by Bonnie & Camille.
www.iriscreatief.nl.
  

En op 4 oktober dierendag kreeg ik van Djoeke van Stichting DOG op Curacao deze foto.
Een quilt met daarop een hondje.




Bijzondere aan deze foto is dat de quilt gemaakt is door Iriscreatief en gedoneerd is
aan Stichting Dog Curacao.
Djoeke heeft via facebook deze quilt geveild en de opbrengst is ten goede gekomen aan 
Stichting Dog.
In 2019 gaan we weer een quilt maken voor de Stichting .
Woon je in de omgeving van Borne en heb je zin om ons daarmee te helpen?
Meld je aan  via info@iriscreatief.nl of geef je op  bij Iriscreatief in Borne.
Je bent van harte welkom.
Voor deze avond weer genoeg geschreven.

En voordat we gaan slapen nog even  luisteren naar een song
van Ronan Keating Both Sides Now.
Van het album Song for my mother.

Sleep well.

Namens het team Iriscreatief
prettig weekend gewenst.




































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Na een warme zomer hebben we bij Iriscreatief het quiltseizoen weer geopend. We zijn feestelijk dit seizoen  ingegaan met het vieren v...